Tema: Re: Apie medicinines komplikacijas ir draudima nuo ju
Autorius: Fred
Data: 2009-02-16 17:55:50
    Isisvyste didele tema, nezinau net ir kur isiterpti ...
    As tikrai netikiu, nors labai noreciau patiket tuo, kad pas kazkoki
gydytoja visiskai nera komplikaciju. O ypac kai kalba eina apie kanalu
pergydyma, kai jokie kiti gydytojai negali jau to padaryt, tai yra ekstra
sudetingumo atvejis. Yra tokie kriterijai, kaip techniskai kokybiskai
atliktas darbas ir organizmo reakcija i ta pati kokybiskiausiai atlikta
darba. Tebunie jau taip, kad tas gydytojas techniskai kokybiskai padaro
99,9% savo darbu, bet teigiama organizmo reakcija jau is anksto yra
uzprogramuota, kaip tolima nuo 100%. Dantis yra ne tik gydomas, po gydymo,
jis ir pats gija toliau. O va zmogaus organizmas ne toks tobulas, koks tas
gydytojas, jis leidzia ne 100% gydytojo sugydytu dantu pilnai pasveikt ...
    Dar yra niuansai. Galbut tas gydytojas, gaves gana problemini danti, is
karto ji siulo salinti, nes mato, kad prognoze yra patenkinama, o ne gera. O
kitas gydytojas imasi ir tu dantu su patenkinama prognoze, kurie jau apriori
turi zemesne tikimybe buti sugydyti/sugyti gerai.
    Labai noreciau kalbeti faktais, o ne bendrom frazem. Gal pradziai
apibrezkime termina komplikacija siame kontekste, kad nebutu skirtingu
samprotavimu.
--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,