Tema: Re: Apie medicinines komplikacijas ir draudima nuo ju
Autorius: Di
Data: 2009-02-15 22:12:04
geras... nezinojau kad nugydytiems pacientams  kompensacijos dar buna. Man
neseniai eiline skyle danty uzplombavo, uz keliu dienu eme skaudet - mat
plombuojant isimete infekcija. Po ilgu nesekmingu taisymu baigesi tuo kad ta
danti isrove. Uz visus taisymus mokejau, net nezinojau kad infekcijos buna
del dantisto kaltes, tik veliau "viena bobute pasake". Taip iseina, galeciau
reikalauti 2000 Lt?