Tema: Re: Apie medicinines komplikacijas ir draudima nuo ju
Autorius: Fred
Data: 2009-02-16 19:45:55
    Padekite man jums padet, tam pradziai reikia suprasti jusu ir jusu
gerbiamo stomatologo komplikacijos savokos supratima. Suprantu, jog kazkokiu
magisku budu, jam pavyksta jums irodyti, jog jam pilnai isvengti
komplikaciju. Jei as isvardinsiu kas ieina i mano komplikacijos savokos
supratima, jus viso labo galesite perduoti stomatologui padeti pliusiukus
salia tu punktu, su kuriais jis sutinka. Kadangi kalba didziaja dalimi eina
apie endodontologija, as apsiribosiu endodontologinemis komplikacijomis.
    Paraleliai, pasaulio endodontologu forume atidariau tema del kolegu
komplikaciju procento, jie zmones leti, gal savo pliusiukus ir skaiciukus
sudelios per savaite laiko. Tada as musu isganytoja pristatysiu jiems.

    Jums tinka mano pasiulymas?