Tema: Re: Apie medicinines komplikacijas ir draudima nuo ju
Autorius: Fred
Data: 2009-02-16 19:28:09
    Jus buvote stipriai prislegtas gydytojo autoriteto, todel patikejote, ar
buvo kazkokia kita priezastis?
    As jau minejau, kad norint aptureti kuo maziau komplikaciju, reikia kuo
labiau sijoti dantis iki pradedant gydyma. Gydytojas gali gana gudriai
sijoti dantis su patenkinama prognoze, o gydyti tik tuos, kuriu prognoze
gera ir itin gera.

    Vakar vakare vaziavau is Akropolio namo i Antakalni prie Antakalnio
poliklinikos taksi. Privaziavus Ozo-Kalvariju sankryza, taksistas paklause,
vaziuosime per Valakampiu tilta, ar per Silo? Kadangi kelias per Valakampiu
tilta akivaizdziai tolimesnis, atsakiau jog vaziuotume per Siaures miesteli
ir per Silo tilta. Autoritetingas taksistas nustebo, kaip gali buti jo
pasiulytas marsrutas per Zirmunus (Kareiviu gatve ir Zirmunu gatve) ne pats
artimiausias, i ka as atsakiau, jog geru puskiliu arciau yra vaziuoti Luksio
gatve per Siaures miesteli. Diskutavome apie geometrija, stacius kampus,
nukirtima kampais ir t.t.  Galiausiai, pasiules paziureti kelia zemelapyje,
gavau stulbinama atsakyma: ne visada taip yra, kaip yra zemelapyje. Pagal
viska, turejau patiketi autoritetingu taksistu, grizes namo ir paziurejes i
zemelapi, turejau prieiti prie isvados, kad mano turimas zemelapis nera
teisingas, nes autoritetingo taksisto zodziai yra tikroji tiesa :)

    Tiesiog gal gydytojas, kaip ir tas taksistas, turi savus "teisingus
zemelapius", kurie ir nusprendzia jam priimtina komplikacijos savokos
reiksme ...