Tema: Re: Apie medicinines komplikacijas ir draudima nuo ju
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-16 11:46:49

> Bet, Linai, gincyjiesi tik tam kad gincytumeisi. Na aisku 100% garantijos
> niekada nebuna, sakykim 99.9% garantija.

Apsibrezkim savokas - apie garantija siuo atveju isvis kalba negali eiti.
Jau nekalbant, kad garantijos, kaip kokybes uztikrinimas išvis niekur
pasaulyje nedraudziamos. Daug teko bendrauti su medikais, tarp ju ir
stomatologais. Bet dar enteko tokiu sutikti, kad  cituoju -  "...kad per jos
kalte teko traukt ar pergydyt. Nesuprato klausimo - taip nebuvo ir ***but
negali.***".  Man tai skamba pizoniskai ir mano teise rinktis siuo atveju.