Tema: Re: Apie medicinines komplikacijas ir draudima nuo ju
Autorius: Fred
Data: 2009-02-16 22:53:55
    DMD - Doctor of Dental Medicine, kaip ne keista, anglakalbese salyse
musu issilavinimas traktuojamas kaip daktaras, DDS yra Doctor of Dental
Surgery.
    General Dentist, gal ir klystu, pasitikslinsiu pas kolegas anglakalbius,
gal ir jusu tiesa, jog bendrosios praktikos stomatologas butu tiesiog
dentist. Neapeliuoju i visiska teisybe. Siekti endodontologo popieriaus ir
trinti 3 metus universiteto suolus del neaiskios kokybes mokymo galima tik
pabaigus universiteta, kuomet esi visai zalias. As skaiciau endodontologijos
programa, nenoriu pernelyg "isivaizdyti", bet nelabai suvokiu, kas man joje
butu naujo uz tuos 50,000, kuriuos reiketu sumoket.
    BUsauska zinau, jis mano buves destytojas, be abejo, mes su juo
bendravome, tiesa sakant, tuo metu, kai jis man deste, jo destymo stilius
buvo gana prastas, mes jo labiau prisibijojom, negu jis mums aiskino, todel
negaliu buti uz kazka jam dekingas. Nors ir imponuoju jam. Del komplikaciju
nebuvimo, kai tik bus proga, per kazkoki seminara as prie jo prieisiu ir
pasiteirausiu, bet musu mokymo laikais jis tikrai nesiskelbe apie visiska 0
jo komplikaciju sarase. Tiesa, mes su juo vis tiek nesusitarsime, nes jis
yra praktikas, o as - teoretikas.
    Ginca pratesime, kai turesiu duomenu is uzsienio endodontologu elito.

    Einu taisytis savo signaturos :)

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,