Tema: Re: Apie medicinines komplikacijas ir draudima nuo ju
Autorius: Renookas
Data: 2009-02-17 16:59:33
Dar padiskutuokite. Zmogus jau pripazino kad komplikaciju gali buti visada.
gal supras kad jis cia biski nusisnekejo?:)

O kad pas tavo daktara nebuna komplikaciju tai greiciau kaip tik kur abejoja
rezultatu siiuncia rauti danti. As nenoreciau pas toki daktara patekti.
surizikuociau pakenteti ir dar pataisyti...

Apskritai mano dantys labai silpni ir tenka daznai lankytis pas dantiste,
deja del savo perdetos baimes kuria pacios dantistes iskiepijo bunant dar
moksleiviu, visada vaikstau pas ta pacia dantiste kuria pasitikiu.

O siaip atidarineju servisa tai chebra jei kam reikes masina pataisyti tai
galim pasiulyti du modelius:

1) 100% garantija
2) su garantija bet ne 100%.

Ka renkates?

100% garantijos atveju siulau moketi skirtuma tarp naujo automobilio, o savo
paliksit, isvesim i lauzyna.
su garantija bet ne 100% dedam naujas detales taciau nesam garantuoti kad
del gamyklos gamintojos galimo broko nesuges po keliu menesiu (deja nei
viena gamykla neduoda 100% garantijos)

p.s. o zmogaus kune 100% garantiju as isvis neisivaizduoju.... ir nereikia
cia skiesti apie dievus... kad tas daktaras minimizuoja rizika tai gal ir +
jo istorijoje bet nebutinai tai geirausia pacientui.

P.s. O pas Fred eiciau gydytis ir lai dirba. bent nuo realybes neatitrukes:)