Tema: Re: Apie medicinines komplikacijas ir draudima nuo ju
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-17 00:29:53
>    Be abejo, lygiai ta pati kalba ir apie tikrasias latentines
> komplikacijas, ivykstancias po pusmecio-metu. Gerai sugydytas beveik
> garantuotai gris, blogai sugydytas galbut gris, bet tikimybe mazesne. Tai
> iskrepia statistika.

Yra melas, didelis melas ir statistika. Vienu ar kitu atveju ash ne medikas,
Bet jei visi EU draudikai kaip susitare tvirtina, kad pas  endodontologus
komplikacijos gali buti net atlikus viska 101% teisingai, esu linkes labiau
tiketi jais, o ne diedo draugu. Nes jei tiketi diedu, galima laikyti, kad
tavo mokslas jau paiseke virsune, ideala ir tobuleti jau nebera kur, ir
rezultatas priklasuo tik nuo meistro ranku tiesumo. na niekad nepatikesiu.