Tema: Re: Apie medicinines komplikacijas ir draudima nuo ju
Autorius: siaip
Data: 2009-02-16 23:28:12
na, as sita info apie busauska turiu is kito asmens, kuriam reikejo tuos
kanalus tvarkyt, tai tas asmuo gydesi pas ji, tada man irgi tuo paciu
patvarke dantis. zinau kad busauska rekomendavo.

dabar va prisiminiau ji is sitos foto, toks linksmas vyras:
http://www.vicklinika.lt/lt/news?id=196

Kur jis baiges nezinau, speju kad KMU, t.y. buvusiam KMI, (kaip ir daugelis
gydytoju) zinau kad stazaves nemazai uzsieniuose.. Neesme.
Tikiu, kad kazkas yra galbut ir geriau nei jis ir tu ta info turi. Kol kas
man nereikia kanalu gydytojo, kai reikes susizinosiu kaip nors :))