Tema: Re: Apie medicinines komplikacijas ir draudima nuo ju
Autorius: Fred
Data: 2009-02-16 00:19:58
    Linai, paaiskinkite dar karta, as nesu teisininkas ir nesuprantu tu visu
teisiniais terminais parasytu sutarciu ... Ta prasme, jus siulote man
paskaityti kas sutartyje yra laikoma draudiminiu ivykiu, ir kas - ne?
    Ivykiu, kuriu metu ivyksta komplikacijos uz kurias as laikau atsakingu
save, i metus apturiu ne 2, o kaip minimum 5, tai normalus skaicius. Teisiog
su didziaja dalimi pacientu pavyksta susitarti zmoniskai, jie irgi supranta,
kad jokio gydymo procentas nera lygus 100. Deja, dalis eina iki paskutiniuju
ir reikalauja atlyginimo, jei jauciuosi kaltas, noriu padeti tam pacientui
net ir tada, kai jis reikalauja kompensacijos.
    Is kitos puses, sutikciau moketi tuos savo paskaiciuotus 5000 i metus,
kad galeciau ramiai siusti visus pacientus su komplikacijomis, ir zinociau,
kad jiems bus atlyginta.

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,