Tema: Re: bute per zema temperatura
Autorius: Junda
Data: 2010-12-19 21:44:14
Pas mus panaši situacija, bet turbūt sprendimas tas pats (joks). Namas
naujas, šildosi visi pagal daliklius, kas kiek suvartoja, tas tiek moka.
O bet tačiau, daugelis butų tik nupirkti ir arba darosi apdailą, arba
šiaip stovi tušti. Akivaizdu, kad tų nupirktų perpardavimui nešildo.
Konkrečiai prie mūsų vienas toks butas vagia šilumą, jame, kaip aiškėja
iš konkrečių duomenų, šiemet neišnaudotas nė vienas šilumos vnt.,
vadinas, nebuvo dar šiemet atsukti radiatoriai. Kai lauke -18C, kiek
tame bute? Įdomus klausimas. VE sako ne mūsų reikalas, kreipkitės į namo
administratorių. Duotuoju atveju, tai Karoliniškių būstas. Paskambinau
namo vadybininkui - juokiasi, sako o ką aš padarysiu? Sakau, man taigi
neįdomu, skambinkit tam savininkui, aiškinkitės. Nu pasijuokė ir tiek,
sakė paskambins, bet tai ir tiek, abejoju ar ko imsis. Dabar galvoju,
reik raštu kreiptis, bet ar tai padės???? Kaip suprantu, nėra jokių
teisinių priemonių priversti šildyti bent minimaliai šaltus butus.
Lietuvoje visiška anarchija.