Tema: Re: bute per zema temperatura
Autorius: A&G
Data: 2010-12-09 09:33:44
panasi situacija mano mamos bute, langai, durys nauji, butas 1 a. ir karstas vanduo kyla i virsutinius aukstus per virtuveje esanti stova, tai ten silciau, o gryzta atveses per kambario ir ten tik +16, virsutiniuose aukstuose kaimynai su majkem vaiksto, mamos kambaryj su suba reik sedet
namas senas, manau nelabai ka bepakeisi, komunalininkai ta pat aiskina