Tema: Re: bute per zema temperatura
Autorius: eimaz
Data: 2010-12-08 20:32:53
langus keiskis ir radiatorius naujus dekis, kodel del taves vieno balvono
turi kenteti kit ir moketi daugiau? man kai kokia babulia paskambina ir
pasako, kad namie per salta, kai suzinau, kad seni langai, net nevaziuoju
ziuret, o liepiu langus tvarkytis.
kai pakeliu temperatura, tuomet skambina po to pacia babulia gyvenantys
zmones su normaliais langais ir sako, kad namuose per karsta ir prasom
sumazinkit siluma.