Tema: Re: bute per zema temperatura
Autorius: NicMC
Data: 2010-12-08 19:21:06
On 2010.12.08 17:20, ufonaut wrote:
> Daugiabutyje temperatura apie 16 laipsniu. Kiek zinau turi buti min 18.
> Kur tiesiausiu keliu kreiptis ir kuo argumentuoti, kad temperatura bent
> minimaliai atitiktu higienos normas? Namo seniune, bendrijos
> pirmininkas, silumininkai?

Raštu į namo administratorių, nurodant faktines aplinkybes (temperatūrą
patalpos viduryje 1 m. nuo grindų). Namo administratorius PRIVALO
sutvarkyti. Nenustebk, jeigu paskui už tai gali tekti ir sumokėti. Aš,
būdamas namo administratorium, pasiūlyčiau pakeisti pas tave langus :D
Ir išstatyti tau už tai sąskaitą be abejo.