Tema: Re: bute per zema temperatura
Autorius: KEdas
Data: 2010-12-08 20:57:53
2010.12.08 20:32, eimaz rašė:
> langus keiskis ir radiatorius naujus dekis, kodel del taves vieno balvono
> turi kenteti kit ir moketi daugiau? man kai kokia babulia paskambina ir
> pasako, kad namie per salta, kai suzinau, kad seni langai, net nevaziuoju
> ziuret, o liepiu langus tvarkytis.
> kai pakeliu temperatura, tuomet skambina po to pacia babulia gyvenantys
> zmones su normaliais langais ir sako, kad namuose per karsta ir prasom
> sumazinkit siluma.

O tikrai nėra galimybių kiekvienam butui šilumą reguliuoti
individualiai? Pvz. pas mane radiatoriai pajungti lygiagrečiai ir, jei
veiktų konstrukciškai numatyti kranai, kiekvienas butas galėtų sumažinti
šildymą. Apie tai prieš 2 metus buvo sakyta namo administratoriui, bet
reakcijos jokios, todėl šiemet jau pradedu reikalauti, kad sureguliuotų
taip, kad butuose temperatūra tilptų į higienines normas nedangstant
radiatorių antklodėmis ar nešokant kitų ritualinių šokių. Idealiausia,
aišku, būtų, kad pastatytų daliklius su termostatais, tada ir
pensininkai greičiau prisiruoštų pasikeisti langus.
Pas mane bute dabar 20 laipsnių, apačioje kaimynai gyvena su 16. Šį
rudenį šilumininkai važiavo jau 3 kartus. Neabejoju, kad tuoj važiuos ir
savivaldybės komisija.