Tema: Re: bute per zema temperatura
Autorius: Ignas
Data: 2010-12-10 03:37:15
is viso vaika verst mokytis kalbu - nesamone. Visi protingi ir normalus sneka lietuviskai, o su durnais loxais ner ko prasidet.
Tos mokyklos man apskritai kelia itarima, ten vaikai tik rukyt ir keiktis ismoksta. Taip skaitau viskas, kas doram zmogui reikalinga zinot, parasyta biblijoj, vietoj tu mokyklu eitu verciau i baznycia, tai baigtusi ir negeroves visos, karai, geju paradai ir kitos nesamones. Pripasakoja jiems toj mokykloj visko, po to vyresniems i akis soka, tipo zeme apie saule sukasi. Pasileidimas svieto...