Tema: Re: bute per zema temperatura
Autorius: Stork
Data: 2010-12-09 14:33:17
nesipykim zmones. Jei atmintis nepaveda, temperatura bute privalo but ne
zemesne 18 laipsniu (pries kazkiek laiko norma buvo 20). Galiu klyst
atitinkamai 16 privalo, 18 buvo privaloma.
Cia neina kalba apie pakeistus langus ar apsiltintas sienas, ar sudetas
sandarias duris, ar apsiltintas pirmo auksto grindis, ar penkto lubas. Ka
zmogus savo gerovei pasidare siuo atveju neturi but vertinama.