Tema: Re: bute per zema temperatura
Autorius: eimaz
Data: 2010-12-08 21:22:43
buvau kaip tik siandien daugiabucio namo katilineje, tai maciau i sistema
dabar paduodama ~55 laipsniai. kaip tu fiziskai pamatavai kokio karscio
vanduo tavo radiatoriuose? iki taves manau normalu, kad dakeliauja ~40
laipsniu jei nesi vienas is pirmuju butu.
o kaip pvz nuosavam name katilas dabar ruosia 35 laipsnius ir namie virs 20
laipsniu. taip, kad vandens temperatura cia tikrai ne prie ko. priklauso nuo
labai daug faktoriu.