Tema: Re: bute per zema temperatura
Autorius: eSSas
Data: 2010-12-11 03:20:32
2010.12.10 14:42, Renookas rašė:
> is kur tu zinai ko kam reikia? gal net zinai kieno vaikui kada nsusiskt
> reikia? gal grafika sustatytsi?
>
> Jei tau nereikalinga rusu kalba tai puiku. Man jokiu sentimentu rusu kalbai,
> nemegau ir nekenciau jos mokykloje. taciau man jos reikia bendraujant su
> verslo partneriais Portugalijoje, Rusijoje, Latvijoje ir Lenkijoje. Tai is
> kur tau zinoti reikalinga ji bus kazkieno vaikams ar ne?

Tiems kurie tanke kartoju dar karta, letai ir akcentuodamas: kalba apie
tai, kokia kalba rekomenduot rinktis VAIKAMS. Saviems.

Kodel jiems turetu rupeti, kuriems klientams (...cia buvo najezdas...)
kalbi ju gimtaja kalba, zinai matyt tik tu vienas.

Mokysis vakarietisku - susipazins su vakarieciais. Mokysis rusu -
susipazins su anaisiais. Toks ir skirtumas

S.