Tema: Re: bute per zema temperatura
Autorius: ufonaut
Data: 2010-12-08 20:37:55
On 12/08/2010 08:32 PM, eimaz wrote:
> langus keiskis ir radiatorius naujus dekis, kodel del taves vieno balvono
> turi kenteti kit ir moketi daugiau? man kai kokia babulia paskambina ir
> pasako, kad namie per salta, kai suzinau, kad seni langai, net nevaziuoju
> ziuret, o liepiu langus tvarkytis.
> kai pakeliu temperatura, tuomet skambina po to pacia babulia gyvenantys
> zmones su normaliais langais ir sako, kad namuose per karsta ir prasom
> sumazinkit siluma.

Manau sildyti turi tiek, kad salciausiame bute butu 18 laipsniu, visi
butai kuriem per karsta gali uzsidengti radiatorius kaldrom ir nebus
jokiu siluminiu nuostoliu. Bet paaiskink tai visom bobom, kai prigijes
stereotipas "pas mus taip sildo, kad langai visada praverti". Va net ir
ekspertas kazkoks to nesugeba suprast.