Tema: Re: bute per zema temperatura
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-12 22:23:33
klausyk, jei nezinai tai ir neaiskink. Portugalijoje nepatrukau ir jau dirbu
su imone, kurioje visus uzskaymus, informacija klausiu ir gaunu rusu kalba.
Jei reikia buna ir anglu. bet rusu kalba mokanciu pas mnae imoneje daugiau
nei anglu.
O dauno liga gal sau nueik pasidiagnozuoti. pries atskaydamas viska
perskaiciau