Tema: Re: Ats.: Q: Atlyginimo velavimas
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-18 08:55:12
jo, sita vieta geriausia:) verslas tai prisikaupti sandeli ir isivaizduoti
turtingu :)

Kaip tik vakar pasakojo man apie vienas imone kurioje netycia kilo
gaisras...

Ir toks sutapimas, kad sandelys produkcija prigrustas buvo.. tik va pries
labai trumpa laika pasikeite standartai ir tos produkcijos nebuvo imanoma
niekur iskisti net ir labai norint..

Taip kad laikyt keliems metams atsargu yra super sauni verslo ideja