Tema: Re: Ats.: Q: Atlyginimo velavimas
Autorius: Doc
Data: 2010-08-16 20:58:13
Kodėl man turėtų rūpėti tavo santykiai su kitais tavo skolininkais? Nepaisant to jei savo skolininkui pasiūlytum sumokėti papildomai už tai, kad vėluoji, užuot pasakęs "padraskytum tu man.. paskutinis gautum.", tai būtų galima vadinti teisinga ir geranoriška ir, greičiausiai, niekas akių nedraskytų.

--
Doc