Tema: Re: Ats.: Q: Atlyginimo velavimas
Autorius: Trolis
Data: 2010-08-16 17:58:06
"VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message
news:i4bifu$cu3$1@trimpas.omnitel.net...
> uztat gerai yra ziureti i tolimaja Japonija prisiskaites vadoveliu po 1-o
> vgtu kurso :)
> ir cia patarineti irgi yra labai gerai.
>
> blogiau yra, kai reikia moketi alga ir nera is ko.
> tieisog nera.
> idomu ka musu protingeji kurmiai tada veiktu, kaip ziuretu i akys
> saviskiems, o ne i newsu langeli :)

Dirbu sau. TUriu išlaikyti šeimą, kurios akys daug svarbesnės, todėl darau
viską, kad joms netektų žiūrėt į mane gailiomis ir alkanomis akimis. O tas
viskas nesibaigia klausimo "kiek uždirbsiu šį mėn" atsakymu. Tai yra
ilgalaikis planavimas, atsargos keletui metų į priekį ir pnš.

O savo verslo problemas spręskit patys - negaliu aš gi maitinti visos
lietuvos vienas :P