Tema: Re: Ats.: Q: Atlyginimo velavimas
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-16 18:06:00
tai pas mane taip ir vyksta panasiai. buna kad is karto ikrenta tiek kiek
reikia ir viskas normaliai. buna kad dalimis. tada ersam sutare kad
pirmiausia darbininkams, tada vydaba ir t.t. ir nekyla jokiu bedu. o buna
ateina zmogus ir sako, reikia, pzdc kaip reikia. pasiziuri kad ir savu
piniginej turedamas ir paklausi, kiek isgelbes, sutarei, papleksnojai per
peti dirbk, nesinervuok, isskaiciuosim mokedami alga arba dalimis (na cia
jau nuo sumu ir jei iseina ta didesne suma). Ir buna tokiu situaciju kai dar
toli is algos, buna kad net nurasai ta skola, visko pasitaiko. Ir tiesiog
zmones zino kad gali pasitiketi, kad jei bus beda visada gali ateiti, o tie
kurie sumino labai keletas isejo is karto is darbo, dabar sedi be darbu. jau
kai kurie ir atgal prasosi. o dabartiniai zino kad algos nedideles, bet kad
bus visada sumoketa. bet va kaip ir minejai negalima piktnaudziauti kad dali
sumokejai ir ale atidedi neribotam laikui.. Sitaip tik su sodra zaidziu :)
galeciau zmonem nemoketi, patempti, o sodrai sumoketi, taciau geriau sodrai
sumoku su delspinigiais bet kad zmones pirmi pries sita rykli gautu :)