Tema: Re: Ats.: Q: Atlyginimo velavimas
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-17 07:05:38
As pripazistu sia situacija ir as niekada nesigyniau ir neaiskinau kaip pas
mane viskas idealiai, algos laiku, pacios didziausios, patys naujausi
irengimai. niekada taip neaiskinau..

Del algos laiku: pripazistu ir nesakau nieko kad cia gerai. Bet as ir
nesiunciu nx visu, yra susitarta zodiskai ka darom del velavimu ir kaip si
situacija sprendziama. Situacija valdoma o ne beviltiskai palikta likimo
valiai

Zmogus kuris nachaliskai elgiasi kitu atzvilgiu yra nachalas. Reikia
gyvenime matyti ne viena save o ir visa kolektyva. tad issisokeliu jame
nereikia, jie tik gadina visa komanda.

Abu dalykai man aiskus ir poziurio i juos net  nesiruosiu keisti. o mano
darbuotojai visi iki vieno gerbia butent uz sia lygybe, uz kiekvieno
isklausyma ir pagalba ne tik finansine kai jiems reikia, ir kai as
pasitraukiau is direktoriaus pareigu, tai nei vienas nenusisypsojo del to.
Visi isreiske nepasitenkinima kad iseinu ir norejo kad apsigalvociau ir
likciau. taip kad tu gali galvoti ka nori, bet zmoniu ivertinima ir
palaikyma as uzsitarnavau labai dideli ir stipru, o tai tikrai manau parodo
daug daugiau nei tavo nuomone koks as blogas.

Taigi, siulau paciam atkreipti demesi ir isisavinti:
a) as gal ir feilinau, bet nepaleidau zmoniu i gatve bedarbiais, o istempiau
imone iki normalios veiklos

b) Zmogus kuris nachaliskai elgiasi reikalaudamas nors ir jam priklausanciu
dalyku yra nachalas. Jei ateitu visa komanda kad mol ka cia darai, tai
priimu kaip kritika, jei viena issisoka su keiskmazodziais ir grasinimais,
mol jis cia svarbiausias, tai man tokiu svarbiausiu nereikia.

Beje tokia situacija yra buvus. bet tas komandos atejimas prie metus kazkur
tik dar labiau sustiprino komandine dvasia. tuo pasinaudojau daugiau as nei
jie.