Tema: Re: Ats.: Q: Atlyginimo velavimas
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-16 16:29:56
ne, neimu. as net ir ana savaite savo pinigu inesiau tam kad butu is ko
dirbti. sia savaite issiimsiu. tai yra mano rizika ir as kol kas rizikuoju
duodamas, tikedamas kad bus kada paimti.
O buna laikotarpiu kada iseina paimti kazkiek imones pinigu ir sau, tada ir
sau pasiimu ir dar darbuotojams dametu kad linksmesnis savaitgalis butu. Man
labai svarbu ir jiems pakelti nuotaika siekiant kad ir darbas efektyviau
vyktu..