Tema: Re: Ats.: Q: Atlyginimo velavimas
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-16 18:11:40
kur susisikau? kad kolektyva vertinu kaip viena kumsti o ne kaip pavienius
issisokelius?
kad algas visi gauna?
Ar reikia kad visi nachalais butume ir akis draskytume? pirmiausia lygybe
tarp visu turi buti kiek imanoma.. o ne as reksnys ir pats vazniausias...
o kas del sutarciu lauzymo tai neziurek i tai tiap siaurai kaip siauraakis,
nes ne visada viskas apsiriboja tik ties tuo kad dabar susimoki ir px kas
bus rytoj. rytoj gali nebetureti nei vieno projekto, kliento.. Ir yra ne
viena situacija kai iskyla klausimas parduoti ar neparduoti nes jau
nesusimokeje nemazai, ir ziuri viska konkreciu atveju, ir turiu ne viena
klienta kuriam teko padaryti i skola nors ir issiskolines, bet surizikavau,
pasitikejau ir uztai zmogus atsigaves vietoj po 15 dienu susimokejo po
mazdaug 40 dienu bet per ta menesi kol jis dirbo ir rinkosi pinigus, pas
mane prisipirko visko uz dvigubai didesne suma ir viska atsiskaite. Tiesiog
kai pabendrauji asmeniskai supranti ar ten jau zopa ir atidavineti
isieskojimui ar ten visgi geriau dabar patyelti, bet igyti pasitikejima.