Tema: Re: Ats.: Q: Atlyginimo velavimas
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-16 16:54:11
o jei veluoju 10-ciai tai kodel tu man turi buti isskirtinis uz kitus? kodel
nelygiataisiai padalinti visiems polygiai dalimis kol atsiskaitysiu? Tarkim
yra 10 valytoju? Kodel moketi 9-ai pirmai, o kitoms po tos 9?

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Nematau nieko geranoriško kai vėluoji vykdyti savo įsipareigojimus ir
prašančiam juos vykdyti laiku arba sumokėti už nepatogumus / paskolą atsakai
"padraskytum tu man.. paskutinis gautum."

--
Doc