Tema: Re: Ats.: Q: Atlyginimo velavimas
Autorius: Trolis
Data: 2010-08-16 22:44:53
"Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message
news:i4bkfc$fi7$1@trimpas.omnitel.net...
> kur susisikau? kad kolektyva vertinu kaip viena kumsti o ne kaip pavienius
> issisokelius?

Susisikai, nes nesugebi ivykdyti isipareigojimu - xxx litu yy diena. Prie to
nesikabineju, nes visi anksciau ar veliau kazkur feilina. Bet faktas, kad tu
feilinai ir ji reikia imti ir pripazinti. Pripazinus gal bandysi taisyti
situacija ir visi bus laimingi.

> kad algas visi gauna?

Isipareigoji ne vien del algu herojau.

> Ar reikia kad visi nachalais butume ir akis draskytume? pirmiausia lygybe
> tarp visu turi buti kiek imanoma.. o ne as reksnys ir pats vazniausias...

Manau, kad "nachalas" pasirasinejo sutarti su darbdaviu ir jam kito kolegos
algos kaip ir neturetu kasyti. Yra nemazai darbovieciu, kur algos yra
komercine paslaptis ir jos negalima atskleisti savo kolegoms.

Va prie sito punkto ir kimbu - kad tu cia del savo kalties atradai, kad
zmogus, kuris vykde savo isipareigojimus, bet praso tai, kas jam ir
priklauso, tai nachalas. Ir dar labiau nepatinka, kad jis dar ir baudziamas
yra.

> [...]
> kliento.. Ir yra ne viena situacija kai iskyla klausimas parduoti ar
> neparduoti nes jau nesusimokeje nemazai, ir ziuri viska konkreciu atveju,
> ir turiu ne viena klienta kuriam teko padaryti i skola nors ir
> issiskolines, bet surizikavau, pasitikejau ir uztai zmogus atsigaves
> vietoj po 15 dienu susimokejo po mazdaug 40 dienu bet per ta menesi kol
> jis dirbo ir rinkosi pinigus, pas mane prisipirko visko uz dvigubai
> didesne suma ir viska atsiskaite. Tiesiog kai pabendrauji asmeniskai
> supranti ar ten jau zopa ir atidavineti isieskojimui ar ten visgi geriau

As taves nemokau verslo daryt. Tai tikrai tu moki geriau negu as, bet as
teigiu tik du dalykus:
a) Tu feilinai del to, kad negali moket algos laiku.
b) Zmogus kuris priklauso jam priklausanciu dalyku, tai nera nachalas.

Abu siuos punktus isisavink ir bandyk pakeisti poziuri i juos. Galbut tai
bus naudinga tiek tau, tiek tavo darbuotojams.

Sekmes.