Tema: Re: Ats.: Q: Atlyginimo velavimas
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-16 16:34:40
abiejais atvejais i viska ziuriu tolerantiskai: yra man skolingu zmoniu,
zinau kad jeims ziauriai sunku dbaar, ka tu siulai juos amn pakart? as
mastau kad tai ne tik kad nepades, bet ir tik pablogins situacija. Bet kai
geranoriskai tariesi, tai visada randi kompromisu.
Tarkim viena sklienta sskolingas man 15000 ir jam dabar sunku, dalimis moka,
nesislapsto, visada atsiliepia, nes visada zmoniskai pasikalbam ir randam
kompromisu. Jei iskyla man kazkokia nesekme, reikia staigiai, jis
pasistengia dar bent kazkiek imesti kad pagelbeti.

Tuo tarpu turiu kita klienta kuris skoloj 13000 ir mano partneris ji
uzterorizavo kad susimoketu. nors p[ries tai geranoriskai snekejomes ir
daliniai mokejimai buvo, tai dabar jau nei ragelio kelia, nei pinigu moka..
teks vaziuoti i vieta.. taip kad ne visada reikia tik eit akiu draskyti,
kartais zmoniskumas ir diplomatija buna stipresni ginklai partnerysteje tiek
darp darbdavio ir darbuotojo tiek tarp verslo partneriu, tiek ir apskritai
gyvenime

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Sakai už susitarimų laužymą turi mokėti susitarimo besilaikanti pusė? Šia
taisykle vadovaujiesi visais gyvenimo atvejais ar tik tais, kai susitarimus
laužai tu?

--
Doc