Tema: Ats.: Ats.: Q: Atlyginimo velavimas
Autorius: Blynas
Data: 2010-08-16 17:55:20
Nebūtinai. Labai nuo žmonių priklauso. Jei tai yra žmogiško susitarimo reikalas, tai kiti net suprasdami, kad jei paprašys, tai gaus, gali nenorėti terliotis. Pvz. aš tikrai nekelčiau bangų, jei žinočiau, kad atlyginimas bus savaite vėliau. O jei visiems įmonės darbuotojams tokia globali bėda, tai gal galima ir visiems pamokėti 1/5 atlyginimo laiku - nemanau, kad atlyginimų pinigai į įmonės sąskaitą sukrenta visi vienu metu. Bet tada nevalingai gali atsirasti darbdavio pasiteisinimas "dalį sumokėjau, dabar kitų galit laukti" ir tokiu būdu mokėjimai gali pradėt nusikėlinėti dar labiau... :)

Jei nėra piktnaudžiaujama, tikrai galimas kompromisas. Niekam dabar nėra lengva.

"-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> parašė naujienų news:i4bhj1$bma$1@trimpas.omnitel.net...