Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: Laimis
Data: 2010-04-19 18:45:43
T:) rašė:
> O matau, kad neklydau, Tikrai tu is valdisku istaigu, nes tik jie
> taip genialiai supranta finansus :)))) Valstybe is vienos kisenes
> (alia valstybes biudzetu i kuri sukrenta pvm, gpm, akcizai ir kiti

Valstybė turi biudžeto deficitą. Sodra turi biudžeto deficitą. Nuolat
skolinamasi ir man abejonių nekyla, kas turės tas skolas atiduoti.
Tačiau, tai nereiškia, kad įmanoma nesiskolinti ir kad tinkamas (ar
adekvatus) priemonės finansavimas yra blogiau pačiai priemonei (ir
valstybei), net jei tai sudaro 300 mln. per metus.

> jei suplanavo 16 proc, o realiai bus tik 12, tai dar nereiskia, kad
> bus is ko sumoketi ta asignavima net uz 10 proc :) Nes yra du
> faktoriai: planuotas biudzeto pajamas galima NESURINKTI ir/arba
> planuota biudzeto islaidas galima VIRSYTI :))))) Jei as tvarkyciau

Biudžetas yra patvirtintas, todėl finansavimas -- BUS.