Tema: Re: Absurdiškom PSD įmokom už NIEKĄ - NE
Autorius: KEdas
Data: 2010-03-30 02:35:58
On 2010.03.30 02:10, Arfor wrote:
> tai geriau leidziam kad valdzia visai apsiktu visiems ant galvos, kad
> tik nebutu jokiu panasiu peticiju ar iniciatyvu?
> gal jus pagalvokit, kad bent menkiausia tokia iniciatyva sitoje absurdo
> Cipolinu salyje, jau yra sis tas.

Vat apie tai ir pagalvok, kad ta tavo pasirašyta elektroninė peticija
niekur nenueis. Pablevyzgojimai forumjūke gal bent ką nors priverss
mąstyti, o pasirašyta peticija tik leis užsidėti pliusiuką, kad „va, aš
kažką padariau“ tuo nužudydama dar vieną galimą aktyvų balsą.
Geriau bent 10 tokių „besirūpinančių“ papiketuotų prie seimo nei kad
10000 pasirašytų elektroninę peticiją.