Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-01 13:56:28
pjezo, palaikau tavo nuomone del reikalingumo moketi psd.
Taciau vienas esminis momentas, moketi reiktu jei gauni pajamu. Jie pajamu negauni, prievoles moketi nera, aisku esi nedraustas tad turesi susimoketi visa paslaugos kaina jei jos prireiktu. As manau, kad negaunant pajamu turetu buti tik galimybe draustis savanoriskai. Tikiu, kad jei butu tinkamai infos, tai dalis ir susimoketu.
O del bedarbiu birzos - yra tavo teise netekus darbo registruotis darbo birzoje, uz tai gauni tam tikras socialines lengvatas. Kodel as verciamas susimoketi papildomai, jei as neprasau papildomu socialiniu lengvatu, paslaugomis nesinaudoju, o jei tenka moku 100 proc? Cia kas bedarbystes skatinimas. Ziurint is ekonomines puses valstybes mastu, toks zingsnis yra visiskas absurdas ir neigimas. Nerandu nieko pozytivaus priverstiniu vejimu zmoniu registruotis darbo birzoje. Kas gi gaunasi - darbo birzoje bedarbiu skaicius smarkiai isauga, neigiama statistikas neigiamai veikia salies ivaizdi. Tai gali itakoti skolinimis islaidas, neigiama ekonomikos vertinima. Plius, neuzmirstame, kad valstybei prisiimti isipareigojimai valstybes lesomis drausti jai is tiesu kainuoja. Ir ta suma mes visi mokesciu moketojai sumokame. Man 100 proc geriau, kad butu kuo maziau tokiu draudziamu valstybes lesomis uz "aciu", geriau jau jie arba susimoka savanoriska draudimo imoka, arba moka visa gydimo kaina is savi kisenes, nei is mano sumoketu moeksciu :)

Norejo, kaip geriau, gavosi kaip visada :)
Cia kai negalvoji, kas bus toliau ir kaip viena info susijusi su kita. Jie kam idomu is verslo aplinkos LT naujas bajeris. Aplinkos apsaugos ministerija norint pratesti atestata reikalauja prasyme, nurodyti imones veiklos kuriai prasomas atestas koda pagal evrk. Tas kodas kazkodel turi butinai sutapti su vmi esanciu deklaruotu pagrindines veiklos kodu. Ka daryti kai imone turi kelias veiklas pvz 80 proc prekyba, ir 10 proc projektavimas 10 proc pardauotu irengimu aptarnavimas? :) Pagrindine veikla aiskiai yra prekyba, ja ir deklaruoji vmi, o atestata prasia nepgrindinei. Kaip padaryti kad 10 proc taptu tavo pagrindine veikla? :)

T:)