Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: Arfor
Data: 2010-04-02 22:48:35

"Trolis" <Trolis@misk.as> wrote in message
news:hp34d2$qdi$1@trimpas.omnitel.net...
> Gyvenime nebalsavau nei prezidento, nei seimo rinkimuose, nes tai
> matematiškai neapsimoka.

nu ka padarysi, tipiskas budulio mastymas.

> Kita vertus mane bėsina tokie dalbajobai afor, kurie nmesuvokia, kad
> betkoks politikas bus labai nekokioje auroje, kai jį įmes žiaurios krizės
> metais.

kokia ta krize? jei ne kubilinsko nesamones verslas o tuo paciu ir ekonomika
jau senai susitvarkytu pati.
bet matai jiem ten rupi labiau savo hatas uz 4 limonus susitvarkyt ar po
tailandus pasivazinet, ar geriausiu atveju valdovu rumus pagrazinti, bet
jokiu budu ne apie zmogu pagalvot, jei tau tai priimtina, esi visiskai
beviltiskas runkelis.