Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-02 17:52:53
ot tai zjbs istatymas gaunasi, nemoki draudimui imoku ir lieki draustas visam laikui. Tai gal koks socialiai atsakingas darbdavys galetu ikurti koki uabiuka, kur priimtu visus bedarbius, emigramtus ir pan i darba ir isleistu nemokamu atostogu iki... Jei tai butu teisa (net jei tai butu teisa tik psd atzvilgiu) tai vistiek ziauriai apsimoka sumoketi kokia viena imoka kaip koki narystes mokesti ir naudotis teikiamom valstybes lengvatom :)))) Stebuklu salis ta Lietuva, uzkasi pinigeli ir pinigu medis (t.y. nemokamas gydimas) uzauga :))) Dar pasakyk, kad nemokamu atsotogu metu esi draudziamas bazinei pensijai ar ligos ir motinystes pasalpai :)

T:)