Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: Trolis
Data: 2010-04-02 22:58:26
"Arfor" <mantas.m@yahoo.com-TRINTI> wrote in message
news:hp5hmj$ko3$1@trimpas.omnitel.net...

> "Trolis" <Trolis@misk.as> wrote in message
>
> nu ka padarysi, tipiskas budulio mastymas.

Apibrėžk budulį, nes pagal manuosius jo bruožus aš net nepanašus į jį :)
P.S. manai, kad Buduliai gali matematiškai pagrįsti dėl ko jie eina ar neina
balsuot?

Beje - tipiškas budulio mąstymas yra tas, kad jis galvoja, kad kiti eis
balsuos už tavuosius kandidatus. Va ir tada atsiranda kaltinimai tų, kurie
rinko šią valdžią. Tai tautos pasirinkimas, galbūt ne tavo, bet tu nesi
tauta, tad susitaikyk.

> kokia ta krize? jei ne kubilinsko nesamones verslas o tuo paciu ir
> ekonomika jau senai susitvarkytu pati.
> bet matai jiem ten rupi labiau savo hatas uz 4 limonus susitvarkyt ar po
> tailandus pasivazinet, ar geriausiu atveju valdovu rumus pagrazinti, bet
> jokiu budu ne apie zmogu pagalvot, jei tau tai priimtina, esi visiskai
> beviltiskas runkelis.

Matai - tau reikia, kad apie tave valdžia galvotų ir tavim rūpintųsi. Tavim
nesirūpina ir tu verki... O man nereikia, kad apie mane, mano žmoną ir mano
dukrytę galvotų, nes jomis aš pasirūpinau pats, nes yra tokia  teisybė -
niekas geriau nepasirūpins ir niekam labiau nrūpės negu tau.

Tu lauki kol valdžia numes tau gerovę? Lauk! Ir tikėkis, kad išrinks obamą,
prunskienę ar eks kauno merą Šustauką, kad tau gyvenimą pagerintų, o aš savo
gyvenimo pamatus klosiu pats, kaip ir visi, kurie ne paverkti į delfi
komentaruose tesugeba.