Tema: Re: Absurdiskom PSD imokom uz NIEKA - NE
Autorius: Arv
Data: 2010-03-30 14:16:05
tau tikriausiai dar tik 18 metu?
nes nusisnekejai tiek., kad matomai dar nesusigaudai nieko.
parodyk man nors viena darzelio aukletoja, kuri yra nepakeiciama, ir kuriai
liepus iseiti nemokamu atostogu ir jai nesutikus, nieko daugiau i tavo vieta
neras?
Ar manai kad tokia (tipo nedrausminga, nes nesutinka su nemokamom atostogom)
darbuotoja atleisti is pareigu yra mission impossible?

gal geriau nesnekek nesamoniu, jei neturi ka pasakyt.