Tema: Re: A tai su kuo langus plaut?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-18 18:39:00
Buvo Švedijoje alkoholis pardavinėjamas kaip receptiniai vaistai. Pažįstamas švedas sakė, kad dėl to, jog tipo jų
genetika kitokia, jiems visai protas pasimaišo nuo šnapso. Tai buvo kažkas panašaus į "butelys 200 Lt, galima pirkti nuo
14.30 iki 15.45 darbo dienomis ir tik po vieną". Nepasiteisino. Dabar jau varžtai atleidžiami. Užtat estai kaip atsigavo
nuo suomių, kurie nutrūkdavo nuo pavadžio Taline.