Tema: Re: A tai su kuo langus plaut?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-18 15:34:30
tai aš apie ką ir šneku - net jei tie $$ neįkris valstybei padidėjusio akcizo prasme (tiksliau, ženkliai sumažėtų surenkamas akcizas), bet juk tikslas! Tikslas! :)
Ar norit pereiti į kitą lygį, tvirtindami, kad pabranginus vodkę 10x, padidės nusikalstamumas, alkanų vaikų minia, ir tt.? Nu ne gi, padidės nelegalus pilstukas. Tada vėl pabranginsim cukrų, vasaros metu duosim šeimoms talonus pigiam/žaliam cukrui, kurį tos šeimos spekuliacijos metodais prakalinės chroniams, chroniai braškę virs iš saldainių ir tomatų pastos, tada pabranginsim saldainių, tada Rafaelo paklausa padidės, žodžiu, nėr spaso nuo tų alkoholikų.

Jei tiksliau - nėr spaso nuo idiotų, bandančių kovoti su alkoholikais idiotiškais metodais... Lai susodina kalėjimasnuose tada pagal faktą. Pagavo gatvėje neblaivų - į varanoką, ir 15 parų. Kuo ne metodas? 1980'ais kvepia? :)))