Tema: Re: A tai su kuo langus plaut?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-18 09:38:05
Instrukcija / nurodymas pareigūnui – „būk protingas“.

Tada jis ir bus protingas draugams, pažįstamiems, pinigų turintiems. Nedraugams bus neprotingas.
Manau, jis turi elgtis griežtai pagal instrukcijas, ir apie protingumo kriterijų spręsti ne jam. Maksimum, tai jis gali
įvertinti būtinąjį reikalingumą (nėščia moteris sustojo invalido vietoje) arba kokį mažareikšmiškumą (užvažiavo vienu
ratu ant linijos).

Bet čia tiksliau gali papasakoti pareigūno duonos ragavę (Linas) arba su jais dažnai maloniai bendraujantys (Kedas).