Tema: Re: A tai su kuo langus plaut?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-18 11:28:38
Būtent, kad įstatymo "tikslas" visų pirma toks, švelniai tariant, tūpokas. Gal tiesiog reikėjo jiems Seime geriau pakrutinti tomis vietomis, kur pas kitus žmones būna smegenai, ir gal būtų sugalvoję ką nors tvarkingesnio. Ne, nesiveržiu į jų darbo vietą, man ir čia gerai. Bet per mažai jie susidūrę su realiu pilkųjų masių gyvenimu.