Tema: Re: A tai su kuo langus plaut?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-12-18 12:22:21
Bet juk nesunku įstatyme įterpti žodelyčius "alk.produktus, kurių įsigijimas ir laikymas reikalauja išskirtinių leidimų/sąlygų"?
Sutinku, dažna teisės norma kartais atrodo pernelyg apkrauta, bet mano subjektyvia nuomone - šis atvejis ne tas. :)
Kaip programavimą kandusiam žmogui tokie bug'ai labai akį drasko, o tūlam aštrialiežuviui advokatui - eilinė prielaida pasityčioti iš įstatymų trumparegiškumo. :)
Nėra pagarbos įstatymui - nebus pagarbos ir valstybei. Vat kaip nukirtau.