Tema: Re: A tai su kuo langus plaut?
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-12-18 12:24:03
buvo labai graži istorija su benzu, kai uždraudė jį vežt į LT bakuose.
Prisipylėm baką, pervažiavom sieną ir už 30km nusisuko mazdos granata nx.
Tai paskui muitininkas kelias valandas siūlė 5kLt baudą aišku su namiokais,
kad būtų galima ir apsieit. Padėjo pasiūlymas priimt automobilį saugot į
muitinės aikštelę, surašyt atitinkamą aktą ir toliau bendraut su įmonės
advokatu. Paleido per penkias minutes.