Tema: Re: A tai su kuo langus plaut?
Autorius: Laimis
Data: 2009-12-18 16:53:55
Linas Petkevičius rašė:

> Pirmiausia tiek nesumazejo - ash tai dar pamenu. Antra tokios priemones
> - trumpalaikes. Galima sumazinti galvos skausma ja nupjaunant, taciau
> ilgalaikeje perspektyvoje pacientui tai nepades.

Ką tu pameni ir įsivaizduoji yra švelniai pasakius...(pats supranti).
(skaičiavai kiek tėvas išgeria ar ką...?)

O kas teigiama remiantis oficialia statistika ir kitais duomenimis pagal
mokslines metodikas siekiant sužinoti kiek įmanoma realesnį suvartojimą
yra visiškai kita.
Atsiversk mano siųstą nuorodą; ten patys rusai rašo. Gana glaustai,
duomenys pabaigoje, lentelėse.