Tema: Re: A tai su kuo langus plaut?
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-18 11:28:28
tai as apie ta ir kalbu, buvo cia laikai dar "okupacines" valdzios, kai sampana is puodeliu kaip arbata gere. Na ir ka, nei sumazeje buvo to vartojimo nei ka, tik bobuciu apyvarta isaugo. Ai, dar tautosaka pasipilde naujais anekdotais (arba gal pasakeciomis) kai alkoholio parduotuves pradedavo veikti nuo pietu, tai sakydavo gaisrininkai su sirenomis vaziuodavo nusipirkti, kad suspetu kada atsidaro ir eilese nereiktu stoveti :)

O siaip tai dabar taksistai vazinesis po du. O ka ir linksmiau ir saugiau :)

T:)