Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: VNO
Data: 2009-10-22 10:41:31
> Taip, man ne visos taisykles patinka. Gal nori pasakyti, kad jos tobulos..?
> Asmenines istorijos - deja tai yra faktas.

del KET'o - manau tai vienas is geriausiu musu taisykliu pvz.
is esmes manau, kad jos nenusileidzia kitu valstybiu KETams.
taip pat manau, kad musu valstybes KETas puikiai ir ka svarbiausi civilizuotai tvarko parkavimo klausima bei benrai LT pilieciu teises i tvarkinga aplinka, kuria tiesiogiai itakoja automobiliai.

As jau tau Tomai sakiau - Vilniuje parkavimo problemu nera, yra tik kulturos problema.
Jei tu turi kita nuomone, ir nori ja cia skelbti - rayk i privata.
Man tikrai idomu kur cia Vilniuje tokios bedos.

Del asmenes tavo istorijos - jos negali buti pvz del savo nikaus kiekio.

VNO