Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skøstis?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-10-19 03:32:19
Matai, čia reiktų įvertinti prieš ką šoki.  Tarkim fotografas veikia
atvirai ir civilizuotai.  Jei gezas su mašina ant vejos nenori bendrauti
civilizuotai, tai aišku efektyviau būtų jam aiškinti ta kalba, kurią jis
supranta, rūgštimi apipurškti kaip tu siūlai ir valio, jokių parkių, nei
adreso nei pavardės nei telefono skelbti nebus kaip.