Tema: Re: Kur kreiptis ir kuo skųstis?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-10-19 16:55:03
dar kart, mes kalbam apie du skirtingus dalykus, vienas dalykas kur kazhkas tiesiogiai nukenchia ar gali nukenteti del mano veiksmu. T.y. tas pats parkavimas tokioje vietoje, kuri kelia gresme visuomenej, uzhstoja vaizda ties ishvazhiavimu i gatve - tokiu atveju tai privaloma baust ir ne baust, o pirma nuvilkt, tada baust. Ar kai kazhaks smurtauja, nesvarbu ar sheimoje uzh duru, ar matai, kaip gatveje kazhkas kabinejasi prie vaiku - daryt kazhka, apgint - yra butina, be jokiu komentaru.
Tavo paminetu atveju butu taip, ar tu turi eit pranesht apie smurta sheimoje, ar plesht duris ir apgint dama, ar vyrishki, kai zhmones uzhsiima bondage (seksas su mazhais ar didesniais zhiaurumais, kaip botagelis ir tolyn:) - abu zhmones tai daro savo malonumui ir su abieju sutikimu, bet juk formaliai, juk tai smurtas sheimoje. Taigi, ar vezhtumeis i toki buta su fotoaparatu dantyse (ne tam, kad apgint, o tam kad pafotografuot, nusiust, kad paskui nubaustu... nes kiek man atrodo, kai kuriems asmenims pats fetishkas yra ne pasaulio gelbejimas, bet kad kazhka nubaustu) ?:)